BLOG: Van straatschoffie tot Wethouder
01 augustus 2018
Mocht ik mij op een latere leeftijd ooit eens gaan vervelen en een autobiografie gaan schrijven dan zou dit een goede titel kunnen zijn. Toch is de titel ook toepasselijk voor deze eerste blog.
Mocht ik mij op een latere leeftijd ooit eens gaan vervelen en een autobiografie gaan schrijven dan zou dit een goede titel kunnen zijn. Toch is de titel ook toepasselijk voor deze eerste blog.
Partij 18PLUS heeft de veiligheid van ons Ridderkerk hoog op de agenda staan. Veiligheid is natuurlijk een ruim begrip. Denk aan drinkwater- en luchtkwaliteit, gevaarlijke verkeerssituaties, buurtpreventie, etc. Toch denk je bij het woord veiligheid al snel aan ‘meer blauw op straat’ .
Afgelopen donderdag is onze partijleider Henk van Os officieel benoemd tot wethouder van Ridderkerk.
Na weken van onderhandelen is het dan zo ver: het coalitieakkoord voor de komende 4 jaar is definitief vastgesteld en openbaar. De onderhandelende partijen Partij 18PLUS, EVR, SGP, CDA & CU hebben hun gezamenlijke visie 2018 - 2022 vastgelegd in het akkoord met de toepasselijke titel : “veel kleuren, één palet”.
Beste Ridderkerkers, eindelijk kunnen we iets melden over de coalitieonderhandelingen. Eergisteren is onderstaand persbericht verzonden naar alle politieke partijen en de pers. Sinds de gemeenteraadsverkiezingen van 21 maart, waarbij Partij 18PLUS als grote winnaar uit de bus kwam, zijn er vele gesprekken geweest met de andere politieke partijen.
Er zal helaas geen Netflix Store komen in Ridderkerk, althans, niet zo ver wij weten.. Netflix kijk je natuurlijk gewoon lekker thuis op de bank of in bed Partij 18PLUS wil een soepeler horecabeleid waardoor ondernemers wellicht een dergelijk initiatief zullen omarmen. Gezien de reacties blijkt daar toch behoefte aan te zijn. Vrolijk pasen namens Partij 18PLUS! #NetNix